Гарантія та сервіс

Який термін гарантії цього товару?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
  • товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».

У яких випадках гарантія не надається?

Продавець може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару
  • якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
  • на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.

Увійти

Сортування

Меню

Каталог

Ваш кошик

У вашому кошику більше немає товарів