Який термін гарантії цього товару?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
Продавець може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару
- якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:
- випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів
- пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
- на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
- на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.