Як обміняти чи повернути товар?
За законом, покупець протягом двох тижнів (якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем) може звернутися в магазин і замінити товар, що не влаштував його, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе лише за гарантією. Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:
- купити будь-який дугою товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості)
- обміняти товар на аналогічний можна за першого ж надходження потрібного товару на продаж
- повернути виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Як можна повернути чи обміняти товар?
Обміняти або повернути товар можна в нашому інтернет-магазині, в якому ви придбали товар або за адресою: Україна м. Київ вул. Ревуцького 5
При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 096-984-33-48 . Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.
При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 096-984-33-48 . Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.
ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ ЗАСОБІВ
- Наша компанія дає гарантію повернення коштів за придбаний товар, якщо клієнт вимагатиме цього.
- Термін гарантійного періоду визначається кожному за придбання індивідуально.
- Щоб зробити запит на повернення коштів, Вам необхідно подати заявку, надіславши на пошту info@kinothema.com. Термін розгляду заявок складає 1-7 робочих днів.
- Усі повернення коштів здійснюється за допомогою переказу грошової суми на вказану клієнтом картку VISA/MASTERCARD або готівкою в офісі протягом 2 тижнів після запиту.