Як обміняти чи повернути товар?

За законом, покупець протягом двох тижнів (якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем) може звернутися в магазин і замінити товар, що не влаштував його, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе лише за гарантією. Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:
  • купити будь-який дугою товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості)
  • обміняти товар на аналогічний можна за першого ж надходження потрібного товару на продаж
  • повернути виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Як можна повернути чи обміняти товар?

Обміняти або повернути товар можна в нашому інтернет-магазині, в якому ви придбали товар або за адресою: Україна м. Київ вул. Ревуцького 5
При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 096-984-33-48 . Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ ЗАСОБІВ

  • Наша компанія дає гарантію повернення коштів за придбаний товар, якщо клієнт вимагатиме цього.
  • Термін гарантійного періоду визначається кожному за придбання індивідуально.
  • Щоб зробити запит на повернення коштів, Вам необхідно подати заявку, надіславши на пошту info@kinothema.com. Термін розгляду заявок складає 1-7 робочих днів.
  • Усі повернення коштів здійснюється за допомогою переказу грошової суми на вказану клієнтом картку VISA/MASTERCARD або готівкою в офісі протягом 2 тижнів після запиту.

Як обміняти чи повернути товар?

Для Вашої зручності є декілька способів отримання покупки:

За законом, покупець протягом двох тижнів (якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем) може звернутися в магазин і замінити товар, що не влаштував його, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе лише за гарантією. Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:

01

  • купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості)

02

обміняти товар на аналогічний можна за першого ж надходження потрібного товару на продаж

03

повернути виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

01

товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;

02

товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

03

збережено всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
 
У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.
 
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
 
Як можна повернути чи обміняти товар?
  • Обміняти або повернути товар можна в нашому інтернет-магазині, в якому ви придбали товар або за адресою: Україна м. Київ, вул. Ревуцького 5

  • При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.

  • Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 096-984-33-48. Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.

Політика повернення коштів

Наша компанія дає гарантію повернення коштів за придбаний товар, якщо клієнт вимагатиме цього.

Термін гарантійного періоду визначається кожному за придбання індивідуально.

Щоб зробити запит на повернення коштів, Вам необхідно подати заявку, надіславши на пошту info@kinothema.com. Термін розгляду заявок складає 1-7 робочих днів.

Усі повернення коштів здійснюється за допомогою переказу грошової суми на вказану клієнтом картку VISA/MASTERCARD або готівкою в офісі протягом 2 тижнів після запиту.

Переглянуті товари

Увійти

Сортування

Меню

Каталог

Ваш кошик

У вашому кошику більше немає товарів