Тестова платівка LP Vinyl Essentials

Тестова платівка LP Vinyl Essentials

  • ID товару: 6429
  • Артикул: 9120035827869

9120035827869

Новий товар

Тестова платівка LP Vinyl Essentials

Ціна за шт.

Більше деталей

1 720 грн.

109 Товари(ів)
Наявність уточнюйте

- +

Або

Дивитись всі товари бренду: Pro-Ject

Доставка

При замовленні від 5000 грн

безкоштовно

Києвом:

Кур'єром 90 грн.

1-2 робочі дні

По Україні:

Нова Пошта

Відправка замовлення на наступний день

Вартість та термін уточнюйте

Гарантія
  • Обмін/повернення протягом 14 днів
Оплата
  • Картою на сайті
  • Готівкою при отриманні
  • Переказ з Visa / MasterCard
 
Опис

Платівка, яку ви тримаєте в руках, була записана і зроблена з максимальною якістю. Що стосується точності запису, то вона на цій платівці мало того, що відповідає всім вимогам стандартів і допусків, але і перевершує по точності інші тестові пластинки. Тестова платівка Vinyl Essentials, The Ultimate Pickup Test Record – це більше ніж аксесуар. Це прецизійний інструмент для будь-якого перфекціоніста вінілу!

СТОРОНА

Доріжка 1 > «Ідентифікація каналів «

За допомогою Доріжки 1 Ви можете визначити правильність розташування каналів у стереосистемі. На початку Дорожки1 Ви чуєте тестовий сигнал із лівої АС. Другий сигнал повинен надходити із правої АС. Третій сигнал – із двох гучномовців одночасно. Якщо перший сигнал, який повинен надходити з лівої АС, чути праворуч, а другий сигнал, який повинен надходити з правої АС, чути зліва, перевірте правильність під'єднання кабелів, а саме:

  • від звукознімача до коректора
  • від коректора до підсилювача
  • від підсилювача до АС.

Також бувають випадки, коли сигнали з АС відрізняються за гучністю. Проблема може бути не так у системі, як у розташуванні АС у кімнаті прослуховування. Ми радимо спочатку поекспериментувати застосовуючи третій сигнал, який має бути чутний, як із центру між АС. Трохи пересуваючи АС по кімнаті вліво або вправо спробуйте досягти рівної гучності з обох АС. Якщо переміщення АС не допомагають, тоді використовуйте регулятор балансу на вашому підсилювачі. Позитивного результату від прослуховування можна досягти лише тоді, коли третій сигнал звучить однаково голосно з обох АС.

Доріжка 2 > « Перевірка Фази «

Без правильного фазування звукознімача та підключення АС неможливо отримати точне промальовування звукових образів та локалізацію джерел сигналу. Тестовий сигнал 1 Доріжки 2 містить рожевий синфазний шум, який повинен бути чутний тільки по середині між АС. Якщо звучання розмите, або нечітко визначається (як поза фазовим тестовим сигналом з Доріжки 2) - перевірте правильність колірного підключення проводів до звукознімача: (WHITE білий > сигнал лівого каналу, BLUE синій або BLACK чорний > заземлення лівого каналу, RED червоний > сигнал правого каналу, GREEN зелений (заземлення правого каналу), а також правильність приєднання проводів до АС. Переконайтеся, що червона клема (плюс) колонки відповідає червоній клемі підсилювача, а чорна або біла клема (мінус) колонки – чорній або білій клемі підсилювача. Тестовий сигнал 3 Доріжки 2 – містить рожевий синфазний шум, що чергується з поза фазовим.

Для правильного визначення вертикального кута установки звукознімача, переконайтеся, що тонар встановлений паралельно поверхні пластинки.

BLUE синій: заземлення лівого каналу

GREEN зелений: заземлення правого каналу

RED червоний: сигнал правого каналу

WHITE білий: сигнал лівого каналу

Доріжки 3 і 4 > « Перевірка наявності перехресних перешкод

На Доріжці 3 записані імпульсні шуми для лівого каналу, що викликають перехресні перешкоди у правому. Вони записані з рівнями гучності, що ступінчасто зменшуються: -25дБ, -30дБ і -35дБ. Для тестування проникнення перехресних шумів із лівого каналу у правий відслуховується лише правий канал. Після зумеру застосовуються п'ять шаблонів для чергування нижнього порога шумів та перехресних перешкод, що виникають при шумових викидах. Тому, якщо гучність обох сигналів однакова за першого тестового шаблону, звукознімач знижує величину перехресних перешкод до – 25дБ. Якщо перехресний шум суттєво вищий за нижній поріг, звукознімач не зможе досягти навіть цього рівня. За допомогою Доріжки 4 можна оцінити проникнення перехресних шумів з правого каналу до лівого.

Якщо Ви виявили суттєву відмінність при тестуванні проникнення перехресних перешкод між лівим/правим та правим/лівим каналами, то причиною може бути неправильне налаштування азимуту звукознімача, при якому голка неправильно розташована щодо канавки. У такому випадку потрібно використовуючи точний нівелір з бульбашкою повітря перевірити, на початку, точність горизонтальної установки опорного диска програвача. Потім, поклавши пластинку на опорний диск, переконається, що голка звукознімача (побачивши спереду) займає перпендикулярне положення поверхні пластинки. Якщо ця процедура не увінчалася успіхом через неправильне положення або голки, або голкоутримувача в звукознімачі - сміливо повертайте звукознімач у магазин!

Якщо налаштування азимуту є однозначним і не залежить від товщини пластинки, то вертикальний кут стеження залежить від товщини кожного з дисків, що відтворюються. Причина в тому, що платівка вагою 180 і більше грамів, має кут, під яким голка стосується поверхні платівки більший, ніж у випадку з платівкою вагою 112 і менше грам. Якщо Ви не схильні «заморочуватися» з налаштуванням кута вертикального стеження щоразу, коли Ви слухаєте новий альбом, то як компроміс спробуйте наступне. Покладіть на опорний диск платівку, яку Ви часто слухаєте, з ідеально рівною поверхнею, опустіть звукознімач на відстані приблизно 2,5 см від початку запису, а потім налаштуйте висоту тонарма таким чином, щоб він був паралельний поверхні пластинки (побачивши збоку).

Оскільки немає сенсу створювати тестові сигнали для налаштування вертикального кута прямування, ми рекомендуємо замість них використовувати платівку з дуже гучним жіночим вокалом. Опускаючи або піднімаючи ніжку тонарма на частини міліметра, і уважно прослуховуючи запис, Ви почуєте момент у налаштуваннях, коли голос буквально "попадає у фокус" з налаштуваннями.

Доріжка 5 > «Перевірка огинаючої здатності системи: «тонарм-звукознімач»

Якщо Ви хочете дізнатися більше про здатність Вашої системи > «тонарм-звукознімач», скористайтеся цією тестовою доріжкою. Ми записали сигнал із частотою 315 Гц зі ступінчастим збільшенням його амплітуду по 10 мікрон (1 мікрон = 0,001 мм) від 40 до 100 мікрон. Кожен крок супроводжується голосовим супроводом спочатку німецькою, а потім англійською мовами. Чим вище величина амплітуди, коли система «тонарм – звукознімач» відстежує доріжку - краще! Тонарм і звукознімач повинні відстежувати навіть сильно модульовані борозенки без чутних спотворень. Так само не забувайте, що надзгинальна здатність системи тонарм - звукознімач, як така, є лише однією з безлічі налаштувань для отримання правильного звучання. Вона є також одним з важливих аспектів того, щоб канали звукознімача працювали ідентично.

Переконайтеся, що у Вашому програвачі вінілових дисків ідеально відрегульовано азимут, вертикальний кут і кут корекції установки звукознімача, а також зусилля притиску голки. Використовуйте немагнітний шаблон настройки тонарма, якщо Ви не довіряєте початковим настройкам. Почніть тестування з мінімальної рекомендованої величини притискної сили (встановивши відповідним чином і регулятор компенсатора сили, що скочує) і поступово збільшуючи величину притискної сили до максимальної величини, рекомендованої виробником. Майте на увазі, що занадто маленька величина притискної сили принесе більше шкоди платівці, ніж перевищене в невеликому ступені значення.

Рис. 3,4,5. Правильне налаштування азимуту означає, що голка повинна торкатися поверхні платівки під кутом 90 градусів (побачивши спереду).

Доріжка 6 > « Тестування резонансів системи: тонарм-звукознімач «

Кожна система тонарм-звукознімач має свою частоту резонансів, яка в ідеальному випадку повинна бути не більше 10 Гц. Тонарми з високою ефективною масою (< 15 г) добре поєднуються зі звукознімачами, які мають низький рівень податливості (< 15 µ / mN), а тонарми з малою ефективною масою (< 10 г), як правило, краще грають у зв'язці зі звукознімачами з високим рівнем податливості (> 20 µ/mN). На сьогоднішній день більшість тонармів та звукознімачів являють собою пристрої із усередненими показниками (** 10-15 г; ** 15-20 µ/mN), тому їх власники мають більше свободи вибору.

Щоб визначити, наскільки точно поєднується Ваш тонарм із вибраним звукознімачом, скористайтесь цією доріжкою для визначення резонансів системи: тонарм-звукознімач. Ця доріжка містить як нечутні людським слухом частоти, так і свип тон. Нечутні сигнали записані з покроковим проходженням від 16 до 4 Гц через кожні 2 Гц. Сигнали-зумери, що супроводжують чергування, допоможуть Вам ідентифікувати відповідні частоти:

1 короткий сигнал 16 Гц

2 короткі сигнали 14 Гц

3 короткі сигнали 12 Гц

1 довгий сигнал 10 Гц

2 довгі сигнали 8 Гц

3 довгі сигнали 6 Гц

Доріжка 6 дозволяє так само побачити аудіо-візуальний ефект цього тесту. Як тільки система тонарм-звукознімач потрапляє у свою резонансну частоту, Ви почуєте пульсацію тону, що несе, який в до резонансних випадках звучить рівномірно, а низькочастотна модуляція канавки при резонансі буквально «витрушує» звукознімач з канавки. Якщо таке відбувається у діапазоні частот 12 – 8 Гц, тоді все гаразд. Якщо резонансна частота дорівнює 14 - 16 Гц, що майже доходить до чутної частоти (20гц), наприклад, у звучанні нижнього спектру органної музики, то ефективна маса вашого тонарма занадто мала для відповідного звукознімача. Тому або використовуйте тонарм з великою ефективною масою, або звукознімач з високим рівнем податливості, або налаштуйте систему демпфування тонарма. З іншого боку, якщо частота резонансу занадто мала, наприклад, 6 Гц, то цьому випадку генеруються инфранизкие коливання, обертони яких привносять спотворення в чутний частотний діапазон. У такому випадку використовуйте тонарм із малою ефективною масою, або звукознімач із низьким рівнем податливості.

СТОРІН Б

Доріжки 1 і 2 > «Тестування на надзгинальну здатність»

Щоб звести до мінімуму зношування канавки тестової пластинки, на Стороні 2 записані дві однакові доріжки для тестування на згинальну здатність. Ми радимо програвати їх по черзі, а також використовувати ідентичну доріжку на Стороні 1 або робити перерви по 15 хвилин. Таке чергування або перерви забезпечують необхідний час для охолодження стінок канавки, бо при програванні голка нагріває стінки канавки до великої температури, і стінки канавки як би підплавляються (адже голка тисне на стінки канавки з зусиллям 100 кг / мм * 2). Тому врахуйте, що безперервне відтворення однієї і тієї ж доріжки (у будь-яких випадках) – це одна з причин передчасного руйнування стін модульованої канавки платівки.

Напишіть відгук

Тестова платівка LP Vinyl Essentials

Тестова платівка LP Vinyl Essentials

Ціна за шт.

Напишіть відгук

30 інших товарів в цій категорії:

Меню

Зв'яжіться з нами
Порівняння 0
КНОПКА
СВЯЗИ