Ціна за пару
Фронтальні акустичні стовпчики; потужність: 300 (2х150) Вт; кількість каналів: 2.0; кількість смуг: 2,5; вхідний опір: 8 Ом; частотний діапазон: 46-22000 Гц
При замовленні від 5000 грн
безкоштовно
Києвом:
1-2 робочі дні
По Україні:
Нова Пошта
Відправка замовлення на наступний день
Вартість та термін уточнюйте
Paradigm Studio 60 v.5 являє собою акустичну систему класу початкового рівня Hi-End, яка при досить компактних габаритах демонструє на рідкість енергійний чіткий бас і прекрасні музичні якості, що поряд з високою роздільною здатністю і відмінною локалізацією дозволяє рекомендувати її любителям динамічних і енергійних. стилів.
Використання акустичних систем Paradigm Studio 60 v.5 принесе її власнику справжнє задоволення, незалежно від місця її використання та площі. Ця акустика не створюватиме у вашій кімнаті резонанс, навіть якщо ви встановите системи у приміщенні площею 16-17 квадратних метрів.
Компанія Paradigm одна з небагатьох, які роблять ставку виключно на власні розробки, включаючи динамічні голівки. У моделі, що описується, це вже зарекомендувала себе дюймова купольна пищалка з металевою мембраною і рідинним охолодженням звукової котушки. Частина спектру, що залишилася, відтворюється двома НЧ-драйверами, діапазон яких, у свою чергу, поділений фільтрами другого порядку на частотах 500 і 2000 Гц. Таким чином, ми маємо справу з типовою 2,5-смуговою схемою, де пара динаміків спільно працює на басах, а один із них до того ж захоплює і середньочастотну область. Така система дешевша, ніж трисмугова, що вимагає якісних кросоверів, а за звучанням відмінності не надто значні. Один порт фазоінвертора у Studio 60 виведений на передню панель, другий знаходиться ззаду, що дозволяє ставити стовпчики поблизу стін без шкоди для звучання. Підключення до підсилювача можливе, зокрема, і двопровідним способом.
На прикладі інших моделей Studio ми вже зазначали, що звучання АС п'ятого покоління стало значно лінійнішим. Тут не помітно будь-якого забарвлення у всьому відтворюваному діапазоні, більше того, за манерою подачі музичних записів АС і справді нагадують студійні монітори, багато в чому виправдовуючи свою назву. Звучання «шістдесятих» не здається надмірно яскравим і химерним, вони явно не намагаються продемонструвати власний характер, а «лише» подають запис у незмінному вигляді, не змінюючи початкового задуму звукорежисера. Такий підхід нечасто зустрічається навіть у дорожчих системах, не кажучи вже про колонки вартістю близько п'ятдесяти тисяч. Але сказати, що Studio 60v.5 абсолютно нічим не проявляють себе, було б неправильно. За бажання можна знайти ряд незначних упущень у верхній смузі, деяку збіднення тембрів на низьких частотах і не дуже відкриту подачу середини. У цілому ж звучання заслуговує на високу оцінку і знайде масу шанувальників серед любителів точного, нейтрального відтворення.
Явних вад при створенні просторової картини у цих гучномовців також не знайшлося. Сцена має чітко витриманий масштаб і розміри, локалізація досить чітка. Можливо, трохи бракує ешелонування в глибину, але для систем такої вартості описані вище якості — безперечний успіх.